Mga Awiting Bayan #1

Atin Cu Pung Singsing
Awitin ng mga Kapampangan

Atin cu pung singsing
Metung iang timpucan
Amana que iti qñg indung ibatan
Sangcan queng sininup
Qñg metung a caban
Menala ia ite, ecu camalaian
lng sucal ning lub cu
Susucdul quing banua
Picurus cung gamat
Babo ning lamesa
Ninu mang manaquit
Quing singsing cung mana
Calulung pusu cu
Manginu ya caya.

Sarong Banggi
Awitin ng mga Bicolano

Sarong banngi, sa higdaan
Nakadangog ako, nin huni nin sarong gamgam'
Sa luba ko, katurugan,
Bako kundi simong boses iyo palan.
Dagos ako bangon si sa kuyang mata iminuklat,
Sa diklum nin banngi ako nangalag-kalag,
Si sakong paghiling pasiring sa itaas,
Simong lawog nahiling ako maliwanag.
Balik ako sa higdaan,
Idtong bangging dai nangad ako malilingaw
Nakatala pa sa daghan
Ano man gibuhon sain man pumaduman.

Pamulinawen
Awiting mula sa lalawigan ng Ilocos

Pamulinawen, pusoc, imdengam man,
Toy umasasug a agrayo ita sadiam.
Panunotem man ta dika paguintutulngan,
Toy agayat a agrayo ta sa diam

Essem mo't diak kalipatan
Ken nasudi unay a nagan,
Ta uray sadin ti yan, disso sadino man
Aw-awagak a di agsarday
Ta nagan mo nga kasamitan.
No malaquip ka pusok ta mabang-aran

Related Posts

0 comments: